2016. december 19., hétfő

Hozleiter Fanny Mosolyka

Egy nem mindennapi erős, boldog nőről. 
És igen, így írja a nevét. Y-vel
Az előző bejegyzésemnél egy kis pillanatig megemlítettem Fannyt 
(http://zsrusztiblogjamindenrolvelemeny.blogspot.hu/2016/12/a-hetero-normalis-homosexualis-mar-nem.html) 
És gondoltam, miért ne írjak róla egy egész bejegyzést? Mert róla lehet mit :) 

Bárki ránéz, mindig mosolyogva látja, egy hihetetlen erős nőként. Amikor a könyvtárban láttam a könyvét, azonnal kivettem. 
Siettem előre, de a szemem sarkából megláttam a Te döntesz  címet, és egy kerekesszéket. Ráadásul magyar volt az író! Akkor biztos jó. 
Azonnal ki is vettem, és már aznap belekezdtem.

Egy igazán tanulságos könyv, egy emberről, aki rengeteget panaszkodhatna az életéről, amikor felfogta, hogy izomsorvadásban szenved, és nem lehet gyógyítani. Vagy amikor elveszítette édesanyját. És amikor 15 évesen ráeszmélt, hogy az orvosok nem sokat jósoltak neki. Elnézést, ha a kort rosszul írtam.

Én biztos kiakadtam volna. Igaz, ő is. De azonnal "felállt" (:) ), és élvezte az életét, hisz nem tudhatta, melyik nap lesz számára az utolsó. Minden embernek így kéne élnie, még ha makk egészséges is. Meg kell becsülni az életet, hisz nagy ajándék. 

A könyv magában nagyon aranyos hangvételű, sok kis poén van benne, Fannynak igazán remek a stílusa! Azt bírtam benne nagyon, hogy mindenre talált megoldást. Ha kellett, felhívta a buszt, hogy várják meg, nem félt segítséget kérni, és egyszerűen az emberek imádták. Nem is értem, miért :) 
Meg ha mondjuk el akart utazni valahova Brigivel, csak úgy, elmentek! Igaz, hogy nem szállodai körülmények között éltek, nem étterembe vacsoráztak, de kit érdekel? A lényeg a jókedv. 

Hihetetlen, hogy mindig milyen pozitív! Ő egy igazi példakép bárki számára. 
Ha róla ennyire sugárzik a boldogság, akkor nekem is fel kell öltenem ezt az a
rcot. Mert az emberen tényleg látszik, hogy hogy érzi magát.

És csak nézzünk rá erre a szép nőre :) 

És olyan jó, hogy senki sem gúnyolta a kerekesszék miatt. Bár mint említettem, a kisugárzás fontos. 

Egyébként Fannynak a következő évben lesz is egy filmje. Nem szeretem a filmeket, de ezt biztos megnézem! Ráadásul a férje is benne lesz. Igen, van férje :) Már vártam, hogy az első könyvében mikor bukkan fel a férje, de a végefelé történt ez csak meg. Az emberek mindig aggódnak a szerelem miatt, de aki hozzánk tartozik, azt úgy is megtaláljuk. Csak türelmesnek kell lenni.
Jó, sokszor én se vagyok türelmes, de van, amiben annak kell lenni :D

Eddig három könyve van, ugye a már emlegetett Te döntesz, a Lélekkód, és a Majd helyett most. Amikor kiruccantam Pestre SZJG tali miatt, akkor elmentünk a mennyországba: 3. EMELETES ALEXANDRA. És ott meg is kérdeztem, hogy ott van e a Majd helyett most, de sajnos még nem érkezett oda meg, szóval a Lélekkódot szereztem be, de majd a harmadik könyvét is egyszer megveszem :) 

Az ilyen emberek tanítanak számunkra sok mindent. Például, hogy becsüld meg amid van, hogy az élet ajándék, és hogy mindig legyél pozitív. Szerintem ez a három a legfontosabb. 

Na, már mindenhova mosolygós smileyt akarnék írni, mindegyik mondat végére. Mit teszel velem Fanny :) 

Ahol elérheted Fannyt: 

Weboldal: http://mosolyka.com/ ott a filmről is olvashatsz. Még egy év, mire kikerül :( 
Blog: http://mosolyka.blog.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése