2016. december 18., vasárnap

Tom Odell: Can't Pretend

Mivel ez a blog arról szól, hogy mindenről vélemény, ezért úgy gondoltam, hogy most egy zenéről hozok véleményt.

Ami nem más, mint Tom Odell gyönyörű dala, a Can't Pretend. 

Számról:
I guess that's love
I can't Pretend.

Velem sose volt olyan, hogy egy számot egymás után kétszer meghallgattam volna.
De ezt szerintem 800x ha nem hallgattam meg, akkor egyszer sem.

Tegnap volt az x-faktor, és a starty.hu-n láttam egy bejegyzést, ahol a három döntősről volt videó, amikor először énekeltek a műsorban. Persze újra meghallgattam őket, és Dimitrji, amikor először megszólalt...kirázott a hideg. Gondoltam, meghallgatom az eredetit. Ott is kirázott a hideg.

Aztán újra hallgattam. Majd megint újra. És megint. És ez ment egész nap.

Egyszerűen annyira jó a dallama, a szöveg, Tom hangja... ez egy tökéletes szám. Sose volt velem olyan, hogy egy számot ennyiszer hallgatok. Igaz, mostanában Charlie XCX :Break the Rules számára is rá vagyok kattanva, de azért annyira nem, mint erre.

Maga a srác is szimpatikus, így arcról felismertem volna, de a nevét nem tudtam volna.

Szívesen meghallgatnám ezt a számot élőben...

Kedves barátaim, hallgassátok ezt a remek számot, biztos, hogy azonnal a fejetekbe fog kúszni, de nem fogjátok bánni :)
https://www.youtube.com/watch?v=KdKwO5jTwgc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése