2016. december 18., vasárnap

Opitz Barbiról


A lány, aki a rengeteg sok rossz Sia szám után egy óriásit énekelt.

Aki nem is nézte az x-faktort, értesülhetett róla facebook által, hogy Opitz Barbara lett a győztes. Én úgy voltam vele, hogy vagy neki, vagy Dimitrijnek kell győznie. De mivel végül Dimitrij került a harmadik helyre, pedig szerintem oda Mata Ricsinek kellett volna jutnia, na mindegy , végig Barbinak szurkoltam.
És szerencsére ő is nyert.

De azt nem értettem, hogy mennyien Barbi ellen voltak. Ugyan miért? Az igaz, hogy ez a széria sokkal gyengébb volt az előzőknél. Az összeset láttam, úgyhogy tudom.  De hogy mi a gond Barbi győzelmével??? Arra nem tudok rájönni.

Rengetegen akarták Ricsi győzelmét. Hát. Én anno nagyon szerettem őt, és tökre kiakadtam, hogy Peti Kristófot viszi tovább, akit az elejétől fogva utáltam. Vagyis elnézést, nem lehet utálni valakit, akit nem ismerünk, de szúrta a szememet a látványa. Annyira jól énekelt, és gondoltam, milyen kár, hogy nem őt vitte el. De az embereknek a Kristóf félék kellenek.

Aztán meg nagyon megörültem, amikor volt a balhéja, és kizárták az x-faktorból. Hát meg is érdemelte! Most nem azért, de szerintem nem nagyon tud énekelni, bár a mostani számában valamennyi tehetség mintha megbújna, de emberileg akkor is...

És szerencsére Ricsi visszajött. De az volt a gond, hogy rengetegszer hibázott. Már az utolsó showban úgy voltam vele, hogy talán tényleg nem készült fel erre a műsorra. Mert énekelni az tud, de nem vette ezt az egész műsort komolyan. És amikor Barbi meg Ricsi ugyanazt a dalt előadták... emberek! Legyen fülünk! Barbi sokkal jobb volt!
És Peti, Ricsi mentorálta is kijelentette, hogy ezt a dalt most hallották először. Igen, RESPECT Peti!
Most értelmesnek tartottam Petit.

Barbi egyébként szerintem karateileg is egy érdekes és különleges személyiség. Na meg az a haj :)

Ricsinek Kristóf helyett kellett volna bejutnia. De valahogy nekem úgy jött le, hogy nem nagyon becsülte meg ezt a különleges ajándékot, amit kaphatott.

Remélem azért Dimitrijvel és Barbival fogunk még találkozni, és ki tudja, talán Ricsi is még megjelenik a médiában :)

2 megjegyzés:

  1. Az a baj, hogy az ilyen műsorok után, mindig mennek a süllyesztőbe. Még kb 1-2 évig fennmaradnak, utána plutty, és senki sem ismeri őket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, ez a rossz az énekesi pályában :/ de majd egy - két év múlva kiderül, hogy vele mi lesz :D

      Törlés