2016. december 14., szerda

Véleményem Justin Bieberről.

Justin Bieber eléggé megosztó véleménnyel bír a médiában. Általában az emberek vagy imádják, vagy utálják. 
Én abba a rétegbe tartozom, akit igazából nem érdekel nagyon az élete, úgy van vele, hogy nem utálja, de nem is szereti, de azért egy-két száma tetszik tőle.
Bár én szinte az összes énekessel így vagyok, na mindegy.
Sose rajongtam érte, de a Sorry és a Let me love you száma szerintem nagyon jó. Igazából én úgy vagyok vele, hogyha valaki még nem is szimpatikus, attól még el kellene ismerni azt, ha valamiben jó, vagy valamit jól csinál(t). És ez a két száma szerintem nagyon jó.

Stílus ügyileg nem vagyok oda az ilyen fiúkért. Úgy öltözködést és személyiséget is beleértve. Rengeteg ilyen fiú és lány van, tipikusan ezzel a stílussal.  Persze ezeknél is mindig van kivétel, lehet hogy Justin is pont az, nem tudhatom, nem ismerem. Ezért szerintem nem jó valakit megítélni az alapján, amit látsz róla. Főleg a média világában, amikor el tudom képzelni, hogy sokszor nem is úgy cselekednek / öltözködnek, ahogy ők akarnak. Ferde tükörként mutatkozik meg az ő igazi énjük - ezért nem szabad előre ítélkezni.

Bár ehhez az is hozzátartozik, hogy hírnév miatt a személyiség is változik. Sokan megmaradnak olyannak, amilyenek voltak nagyjából, hisz az ember mindig megváltozik. De van, aki teljesen más lesz. 

A híres embereknél csak azt lehet megállapítani, hogy szimpatikusak e nekünk, vagy sem, hisz ismeretség nélkül ezt lehet csak. Én úgy vagyok vele, hogy Justin nem a legszimpatikusabb számomra, de ha elbeszélgetnék vele, lehet hogy ennek az ellentétét éreztem volna, lehet, hogy igazam lett volna - ki tudja? 

Például számomra Majka sem szimpatikus, de viszont a számait nagyon szeretem. Így vagyok Justin két számával is. Nem az embert kell nézni, hanem azt, amit csinál. És ha valami jó, akkor az jó. 

Az emberek sokszor előítéletesek, ami nem a legjobb tulajdonság. És ez legtöbbször a külső miatt van. Pedig ha megnéznénk az emberek személyiségét, hogy igazából milyenek, akkor tudnánk őt beazonosítani. 

Bár aki híres, annak el kell viselnie a hideget, meleget. Vagyis, nem csak akkor. Az ember bármit csinál, sose fog mindenkinek tetszeni, és nem fogja mindenki utálni. De ha megtanuljuk bevenni a leszarom tablettát, akkor már minden jó lesz :) 

Köszönöm, hogy elolvastad a bejegyzésem, remélem tetszett :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése